Skip to content

Tilhengere.

Folgere er det nye navnet pa hirelings som ogsa vises i Diablo III. I motsetning til sine forgjengere har de tilpassbare ferdigheter og nye utseende som endres ved a nivaere opp og bli utstyrt.

Mens det ikke var noen nye folgere innfort i Reaper of Souls enna, gir utvidelsen eksisterende etterfolgere mer lore-bakgrunn, funksjoner og den forste av deres valgfrie sideoppdrag. [1]

Oversikt Rediger.

Det er tre tilhengere tilgjengelige i spillet & # 8212; Templaren, Scoundrel og Enchantress. Hver har sine egne grunner til a kjempe og en historie som vil utvikle seg, men ikke forringe hovedhistorien bue.

Hvis folgere dialoger er aktivert, vil de med jevne mellomrom ha en prat med spilleren (en tilhenger tekst er stort sett den samme for alle klasser, men spillerens svar vil variere). De vil ogsa advare spilleren av n rmer seg fare (elitpakker og sjefer), kommentere viktige plotthendelser og rope hoyt nar de bruker sine ferdigheter. I byen kan etterfolgere noen ganger hore seg a ha samtaler mellom seg selv.

Bare en folgesvenn kan folge en spiller om gangen, men selv om de ikke er i spillers side, vil de andre tilhengerne holde seg til spillernes nav rende niva, slik at de kan bli med pa spilleren nar som helst uten a matte bli nivellert forst. Med Ashearas Vestments-sett kan man ha alle tre tilhengerne pa deres side, nesten non-stop.

Tilhengerne er tilpassbare nok til a passe spillerens stil, avhengig av hvilke fire av deres atte ferdigheter man bestemmer seg for a utvikle. Hver tilhenger kan utstyres med to vapenspor, to ringspor, en amulett, og ogsa en av sine egne unike klassespesifikke gjenstander.

Spilleren ma v re i byen for a plukke opp sine tilhenger eller bytte mellom dem, men man kan avvise dem nar som helst. Hvis en annen spiller slutter seg til et spill, gar etterfolgeren automatisk i 20 sekunder, vender tilbake til byen, og et vindu dukker opp for a sporre om du vil ha dem tilbake sa snart gruppen er opplost.

Hvis en tilhenger helsemessig faller til null, dor de ikke og trenger ikke a oppsta: i stedet blir de slatt bevisstlos og gjenopplive automatisk pa 30 sekunder med full helse. Mens i denne tilstanden, kan de imidlertid ikke gi aktive buffs og aura-lignende passive buffs.

Skulle spilleren ga for langt fra en tilhenger (for eksempel a v re adskilt av ugjennomtrengelig terreng), vil tilhengeren teleportere til dem om 5 sekunder.

Folgere kan folge med pa spilleren pa et hvilket som helst omrade, bortsett fra kampanjens eneste kamp med Prime Evil (de er fanget umiddelbart etter kampen starter, og tvinge spilleren til a kjempe alene). I eventyrmodus kan Prime Evil slass med tilhenger som normalt.

Gear og statistikk Rediger.

Templaren krever styrke for a oke sin skade. Scoundrel krever Behendighet for a oke sin skade. Enchantress krever Intelligence for a oke hennes skade. I likhet med vanlige klasser oker styrken og fingerfrekvensen alle folgere 'armor, Intelligence oker deres fysiske og element re motstand og Vitality oker deres liv. Folgere far 2,5 ganger mer styrke, fingerferdighet, intelligens og vitalitet per statspunkt. Du kan respekialisere (Respec) dine folgere nar som helst, gratis, selv i kamp. Folgere er i stand til a utstyre vapen, amuletter, 2 ringer og et unikt element for hver av dem. Templar kan ogsa utstyre skjold. Enchantressen fokuserer pa tohands vapen, mens Scoundrel dabbles i rangevapen, og Templar gjor bruk av enhands vapen sammen med et skjold. Ingen tilhenger kan dobbelte med to enhands vapen. Ingen folgesvenn starter reisen med en medfodt kritisk Hit Chance, selv om Scoundrel kan fa noe av det gjennom Anatomy ferdigheter. Templar Unikt element: Templar Relics. Scoundrel Unique Item: Scoundrel Tokens. Enchantress Unique Item: Enchantress Focuses. Folgere deler 20% av Magic Find, Gold Find og Experience statistikken fra elementene med spilleren. Fordi folgere bare har tilgang til de to vapenspillene, kan smykker slots og deres spesielle gjenstander slar seg, at spillere som spesialiserer en tilhenger for kritisk hit-effektivitet, vil vise seg vanskeligere sammenlignet med Nephalem-helten. Hvis det ma gjores, er Templar spillerens beste innsats, siden han kan bruke alle elementspor tillatt. Med alle mulige elementspor som er prioritert for kritisk suksess, kan han ha rundt 34% Kritisk Hit Chance. Scoundrel kan utove opp til 23,8% kritisk Hit Chance, og Enchantress kan ha 22% kritisk Hit Chance. For a gjore saken verre, er Critical Hit Damage-staten avkortet til 150% for en tilhenger. Nar den verdien er nadd, er folgeren bedre med hoyere Critical Hit Chance eller Attack Speed. Dette slar av effekten av en Emerald i et vapenuttak, sammenlignet med en Ruby. Folgere ikke dra nytte av sett bonuser og Legendary Gems. De fleste statistikker er effektive pa folgere, som element r skadebonus, nedkjopsreduksjon, Arealskade, bonus vs. elites etc. Unntak er all ressursrelatert statistikk (som tilhengerene har rett og slett ikke ressurser) og bevegelseshastighet (som tilhenger alltid beveger seg med hastigheten til spilleren). Ferdighetsbonusene er ubrukelige (av apenbare grunner), og Elemental Skill Damage boosts er av sv rt begrenset bruk (selv om Kormac kan ha nytte av fysisk, kan Lyndon ha litt bruk for gift, og Eirena er mest sannsynlig a dra nytte av Arcane). I endgame er det en popul r taktikk for a utstyre bade tilhenger og spiller med en enhetring og gi tilhenger et element som gjor dem uodelige. Det dobler effektivt spillerens Toffhet. Det vil imidlertid bare fungere i singleplayer, som i multiplayer, blir folgere automatisk avvist. Elementer som Oculus Ring eller Overwhelming Desire vil v re effektive pa folgere, slik at de kan oke spillerens skade ved hjelp av spesielle effekter. Tatt i betraktning deres naturlig straffete skadeutgang i endgame, kan det v re et godt alternativ for glasskanonkonstruksjoner.

Kormac Templar Edit.

Kormac Templar.

Kormac er forst og fremst en melee kriger som kan bygges inn i en tank for a stotte svakere klasser. Men han kan ogsa bli omdannet til en healer hvis du ikke trenger en tankfolger.

Templaren er ikke en Paladin; Han er en ny type rettferdig kriger i Diablo-universet med ulike etikk og idealer.

Bakgrunn Rediger.

Templars er hellige krigere, kjemper for rettferdighet og eschewing farene som forer til kultisme og demonisk besittelse ved a tilintetgjore selvfornektelse. De betaler ikke bare lip service for a beskytte riket & mdash; De er kamptrener og erfarne til en mann, og den brolende, dedikerte Kormac er en forklaring blant dem.

Kormac kom til ordren som ung mann, og ble raskt stopt inn i det ideelle templet, og tilpasset seg naturlig til en asketisk livsstil. Hans hengivenhet er spesielt ugjennomtrengelig, selv for en av hans ordre, og til tross for hans respekt for kampdrift, er hans forakt for de som ikke deler hans hoye moralske standarder, tydelig.

Selv om Kormacs mater ikke alltid vil v re din egen, vil dine mal og mal justere seg, og sa vil han kjempe ved siden av deg for a rense verden av det skumle morket som ville gjemme seg fra Himmelslyset.

Kormac blir gradvis forelsket i Eirena Enchantressen og er i konstant konflikt med Lyndon Scoundrel.

Lyndon Scoundrel Edit.

Lyndon Scoundrel.

Lyndon er forst og fremst en ranger, som kan sammenlignes med den opprinnelige Rogue-klassen i Diablo I. Han har ogsa andre triks, som blendende pulver.

Scoundrel er ment a v re en humoristisk og sarkastisk karakter, som passer til hans tittel.

Bakgrunn Rediger.

Der stridspartnere er opportunister sjelden langt bak. Et land fanget mellom de hoye himlene og brennhellene overloper med rogues og rakes, og begge disse ordene beskriver sikkert Lyndon.

De siste arene av hans virvelvindstilv relse har blitt brukt fra sted til sted, lokker lokalbefolkningen, forforer damer og lindrer de uvitende om deres drikke og penger. Trusselen om fengsel eller en v pnet vakt har aldri fraradet Lyndon fra a leve et liv av larceny.

Dedicating seg til en konflikt mot en endelos strom av grusomme demoner og rasende dyr ser ut av karakter for en mann som er ekstremt sjarmerende og uheldigvis egoistisk. Det ma v re mer til Lyndon enn hans lyst til vin, kvinner og rikdom. Ma ikke det?

Eirena Enchantress Edit.

Eirena Enchantressen.

Eirena er forst og fremst en magisk caster, men hun vil ogsa v re i stand til a kaste spill pa spilleren for a forbedre dem midlertidig.

Hun er hverken en Sorceress eller en trollmann, men kommer fra et samfunn som heter profetenes hand.

Bakgrunn Rediger.

Eirenas beherskelse av fortryllelser og stiv modighet i kamp tro pa sin ungdom - men sannheten av opprinnelsen forener disse egenskapene.

Eirena kommer fra den fjerne tiden av Mage Clan Wars, hvor hun var en del av et forbrytende sosterskap av magiske brukere, kjent som profetens hand. Da sosterskapets leder, den eponymiske profeten, forutslo en stor katastrofe som skulle oppsta i femten hundre ar i fremtiden, lovet Eirena og hennes sostre livene sine for a hindre tragedien. Sostrenees lofter var langt fra bare ord, og profeten plasserte hele sosterskapet i et magisk sovn for a bevare dem til den fastsatte tid.

Nylig vaknet Eirena seg for a finne seg selv i en verden av portenter og uro, et land som var stort forandret fra det hun husker. Hennes sostre er dode, og profeten er ingen steder a bli funnet.

Til tross for sjokkene i hennes situasjon, er Eirensas formal klart: hun har overgitt seg til en ny tid i hap om at hun vil oppdage sin frelse. Kan hennes uvanlige magi vise seg a v re nokkelen som vil hjelpe deg med a utvise demonkind fra Sanctuary?

Midlertidige folgere Rediger.

I spillet spilles en rekke tegn sammen med spilleren som midlertidige folgere pa skriptspor i historien, i tillegg til hva som helst normal tilhenger er tildelt. Midlertidige folgere folger spilleren, angriper fiender og kan bli pavirket av buffs, men er uskadelige, og vil forlate og komme inn pa festen som historien dikterer. Haedrig Eamon, Leah, Covetous Shen, Adria, Myriam Jahzia og Tyrael tjener som midlertidige folgere pa ulike punkter i historien, som de tre faktiske etterfolgerne i oppdragene umiddelbart for de formelt ble med i festen. Zoltun Kulle er en uvanlig midlertidig tilhenger som bare viser seg nar han har noe a si, og angriper ikke fiender.

Utvikling Rediger.

Noen krigere folger med barbareren.

I et tidlig konsept av Diablo III var tilhengerne mer lik hyringer, ved at de kunne bli ansatt, og kunne bli permanent drept. [2]


Hallo! Vil du spille i det mest populære kasinoet? Vi samlet det for deg. Gå her nå!