Skip to content

Poker (klasse og arv) hjelp.

Hei folkens, noob programmerer her. I lopet av den siste uken har vi l rt om klasser og arv i min siste progammingsklasse. Jeg har mottatt en variant av det sa popul re pokerprogrammet og har problemer med a sette alt sammen.

Jeg har ikke hatt muligheten til a teste logikken fordi programmet apenbart ikke er i en lopende tilstand. Delene jeg vet at jeg har et problem med, har a gjore med vektoren, jeg vet bare ikke syntaksen for a overfore den til myHand []. Jeg har ogsa problemer med a ringe funksjonene i hovedsak et annet syntaksproblem for meg, jeg er bange.

**** pa et annet notat jeg er ikke sikker pa om funksjonen clearHand () har en hensikt, visste jeg ikke om det ville v re nodvendig, og hvis det er, kan det v re litt hjelp pa det.

Noen av dine gjenstander synes ikke a gi mye mening.

Jeg ser at du har en kortklasse. La oss se pa det. Her er noen av sine internals:

Sa ett kort har en rekke 4 char s, navngitt dress, og ogsa et utvalg av 13 int s, kalt verdi. Er dette objektet ment a representere et enkelt kort? Hvis det er, hvorfor inneholder det fire forskjellige drakter og 13 forskjellige verdier? Nar jeg tenker pa et enkelt kort, har det en dress og en verdi.

Noen av funksjonene som er enkle, virker ikke. Din funksjon getSuit sier at den returnerer en streng, men du returnerer en rekke fire karboner. Din kortkonstruktor ser ut som om du prover a gi hvert kort hver dress og enhver verdi. Det gir ingen mening. Bor ikke et kort ha en dress og en verdi?

La oss se pa handklassen. Her er en av sine internals:

Dette er en rekke fire vektorer. Sa klassens hand inneholder fire vektorer. Er dette ment a representere en enkelt hand med kort? Det ville bli gjort med en vektor. Hvorfor er det fire vektorer?

Nar det gjelder problemet med a handtere kort fra dekk, er det mange losninger. For eksempel kan du bare blande kortstokken hver gang, og bare ta de forste fem kortene fra dekk.

Redigert 4 ar siden av Moschops.

Jeg har lost opp syntaxen min i dag, men na har jeg problemer med a beregne riktig flushsannsynlighet det fortsetter a vise .15 og jo flere hender jeg handterer gjor sannsynligheten bedre (for mye), jeg lop det 900000 ganger og endte opp med noe som 11,8%.

Anyways ny kode.

Det er omtrent to og en halv million mulige kombinasjoner, sa du ma teste en statistisk signifikant delmengde. Sa lenge du far noe n r 0,19 prosent (det vil si litt under to ganger per tusen hender utdelt), er det greit. Slumptallgeneratoren er ikke virkelig tilfeldig (det er verdt a l re litt om de tilgjengelige tilfeldige tallgiverne i C ++).

Det ville v re en god ide a bytte ut 16000 i loop med numberOfHands.

Redigert 4 ar siden av Moschops.

Det ville v re en god ide a bytte ut 16000 i loop med numberOfHands.

Det var det som var i loop, jeg provde bare a teste forskjellige tall og glemte a bytte det tilbake.

Og programmet fortsetter a gjenta verdier for eksempel, hvis jeg blander det en gang, er det .135, hvis jeg blander det to ganger, .15. Dette er de eneste to verdiene jeg kan fa, uansett hvor mange ganger jeg blander dekkene, er de samme to prosentiler.

Som tidligere nevnt lop jeg en simulering pa 1 million hender, og resultatet var noe opprorende som 11,7%.

I teorien er my flush logic lyd, sa jeg vet egentlig ikke hvor det gar galt.

Redigert 4 ar siden av Jugottabe: siste del.

Slar meg. Nar jeg kjorer koden din (med 2 millioner iterasjoner) kommer den ut med 0,194 prosent - det riktige svaret, n r nok. Hvilken kompilator bruker du?

Redigert 4 ar siden av Moschops.

MSVS 2012 er det jeg bruker til a lage koden, jeg er ikke sikker pa hvilken kompilator.

Du bruker Microsoft C ++-kompilatoren, da.

Her er koden din med 500000 iterasjoner; kommer ut ganske mye riktig.

Du bruker Microsoft C ++-kompilatoren, da.

Her er koden din med 500000 iterasjoner; kommer ut ganske mye riktig.

Jeg er forbi baffled. Jeg provde det pa en annen datamaskin, samme kompilator MSVS2012.

Ryddig nettsted, god ressurs. Vel pa dette punktet vet jeg ikke hva som forarsaker at min skal kjore annerledes. Jeg fjernet brukernavnet fra .h-filene bare for noen husrengjoring. Men til ingen nytte.

random_shuffle ved hjelp av en implementeringsdefinert tilfeldig talgenerator. Kanskje din er ikke veldig bra. Det probbaly bruker rand () internt, sa prov a seed rand med tiden, ved a stikke srand (tid (0)); i en gang i starten.

Takk min venn. Problem loses program sendt.

c ++ (Class Hierarchy (minst 3 a € deepa €, og minst 6 ikke-abstrakte classe) - 1 svar Calling baseklassefunksjon i barneklassefunksjoner c ++ - 1 svar Uventet klassestorrelse ved Virtual arv - 1 svar Instantiate en C ++-klasse bare en gang i et program? - 6 svarer klassefil i C #. hjelp ASAP. - 11 svar Hjelp med arv i c ++ - 2 svar Oppdatere en bildeboks i en klasse fra en annen klasse. - 7 svar Feil ved sammenligning operatorer overbelastning i C ++-klasse - 1 svar C ++: Bruk av arv (Base og avledet) pa Program m / 2 Klokker m / Tidssoner - 3 svar arv: feil: forventet klassenavn for - 8 svar Sporsmal om variabel C ++ klasse og statisk medlem - 2 svar Referanse klasse objekt i en annen klasse? - 4 svar Hvordan sammenligne verdier? - 6 svar C ++ klasse sporsmal - 6 svar c ++ klasse trenger a bruke en annen klasse - 3 svar Et design sporsmal om tilgang til avledede klassefunksjoner fra grunnklasse poeng. 9 svar Inher itance av base class constructor? - 4 svar C ++ Class Composition - 3 svar Hvordan lage en kopi av et klasseobjekt i C # - 2 svar C ++ Class Library - 5 svar.

Hei .. Jeg prover faktisk a skrive mitt siste arsprosjekt om hvordan du bruker Android-telefon som fjernkontroll for PC .. Pls kan noen sette meg igjennom pa hva jeg skal.


Hallo! Vil du spille i det mest populære kasinoet? Vi samlet det for deg. Gå her nå!