Skip to content

Forslag – Helse og Race ferdighetsspor.

Jeg har alltid hatt det merkelig at helsefagene ikke er bundet til den fremtredende helseindikatoren i sentrum av ferdighetslinjen. Hvis helsefagene ble flyttet til senterhelseindikatoren, kunne ferdighetssporet frigjores for en dedikert raseferdighetsspor. Jeg ser ikke mange mennesker som bruker raseferdigheter ute i verden. Hvis raseferdighetene hadde sitt eget dedikerte spor, ville det gi spillerne en grunn til a bruke disse ferdighetene mer. Jeg spilte med noen skjermbilder og kom opp med dette bildet som et eksempel:

Grunnen til at folk ikke bruker raske ferdigheter veldig mye, er at de vanligvis er mye svakere og mindre nyttige enn yrkeskompetanse. Hvis de hadde et dedikert spor, ville det kreve at alle b re en, men det ville ikke kreve at de brukte det, og det er usannsynlig at mange mennesker plutselig skulle begynne a bruke det bare fordi det satt pa baren.

Grunnen til at folk ikke bruker raske ferdigheter veldig mye, er at de vanligvis er mye svakere og mindre nyttige enn yrkeskompetanse. Hvis de hadde et dedikert spor, ville det kreve at alle b re en, men det ville ikke kreve at de brukte det, og det er usannsynlig at mange mennesker plutselig skulle begynne a bruke det bare fordi det satt pa baren.

Da ma de balanseres som andre ferdigheter, kanskje til og med nye lagt til a ga med HoT og PoF elite-spesifikasjonene.

Nei. Racial ferdigheter er ment a tilby noe morsomt og ikke levedyktig. De trengs for a v re undermakt hvis de sammenlignes med noen klassevner.

Du ma kunne velge den estetiske du vil ha for din karakter. Racial ferdigheter ma ikke v re noe som wow eller andre mmo.

Nei. Racial ferdigheter er ment a tilby noe morsomt og ikke levedyktig. De trengs for a v re undermakt hvis de sammenlignes med noen klassevner.

Du ma kunne velge den estetiske du vil ha for din karakter. Racial ferdigheter ma ikke v re noe som wow eller andre mmo.

Sa hvorfor kaste programmeringen pa dem da de forst utviklet GW2?

Jeg vil gjerne se dem oppdatert og uthevet slik at de blir brukt mer. Vi kaller dem raseforskjeller, men de er veldig forskjellige arter med forskjellige kulturer. Det er ingen mening for meg at de ikke skal finne frem til mer i kamp. Art spesifikk ubev pnet kamp ferdighet kan legges ogsa. Noe som brutale brawlerangrep for norner, klobaserte angrep for karriere, kampsport som ferdigheter for mennesker, etc.

Jeg er enig med deg i at de ikke var nodvendig.

Jeg er enig med deg i at de ikke var nodvendig.

Med hvem? Jeg tror de trengs og ma oppdateres fordi det legger til et niva av smak for spillet og kompleksiteten for a bekjempe.

Jeg tror ikke det fungerer uten en stor overhaling av ferdighetene. De burde enten v re noe enkle og mindre a legge til i kampen, eller v re pa niva med de andre ferdighetene. Na er de bare for svake og for mye over alt.

Jeg er enig med deg i at de ikke var nodvendig.

Med hvem? Jeg tror de trengs og ma oppdateres fordi det legger til et niva av smak for spillet og kompleksiteten for a bekjempe.

Sa hvorfor kaste programmeringen pa dem da de forst utviklet GW2?

Jeg tror ikke det fungerer uten en stor overhaling av ferdighetene. De burde enten v re noe enkle og mindre a legge til i kampen, eller v re pa niva med de andre ferdighetene. Na er de bare for svake og for mye over alt.

Har de selv blitt oppdatert siden spillet ble utgitt i 2012? Dette er en del av grunnen til dette forslaget. Trekk dem sammen til et dedikert spor, og det ville v re en grunn til a oppdatere dem.

Sa OP vil du virkelig se LFG som "Trenger 1 Asura Chrono for Raids" eller "Only 80 Exp Norn Warriors"?

De trenger bare a gjore alle raske ferdigheter tilgjengelig gjennom masteroppl ring, sa de kan bringe dem pa linje med andre ferdigheter.

en redusert nedkjoling pa lopevilkarene ville gjore dem greit a bruke. Som for raid, hatet jeg dem for elite.

Sa OP vil du virkelig se LFG som "Trenger 1 Asura Chrono for Raids" eller "Only 80 Exp Norn Warriors"?

Jeg tror ikke det fungerer uten en stor overhaling av ferdighetene. De burde enten v re noe enkle og mindre a legge til i kampen, eller v re pa niva med de andre ferdighetene. Na er de bare for svake og for mye over alt.

Har de selv blitt oppdatert siden spillet ble utgitt i 2012? Dette er en del av grunnen til dette forslaget. Trekk dem sammen til et dedikert spor, og det ville v re en grunn til a oppdatere dem.

Du fortsetter a fa den den andre veien.

De ma forst v re av betydning for a ha en dedikert spilleautomat. Men i det er det en risiko. Nar du gjor dem viktige, gjor du en forskjell mellom lop. Du legger til rasisme i spillet. Er klassikken ikke darlig nok?

Orwells 1984 trodde oss at du fjerner forskjellen de lager ved a fjerne ord og betydninger. Ved a gi mening til disse ferdighetene legger du til ord (eller ferdighetsspor) som skaper forskjell. Balanse vil aldri v re perfekt, sa ett lop vil aldri v re det samme som en annen hvis disse ferdighetene betyr noe, slik at du skaper forskjell og slik rasisme.

Jeg vil ikke like ferdighetene satt opp til a dekke HP orb / bar / sf ren / hva som helst.

Det gjor det bare vanskeligere a lese som jeg til tider ikke vil ga med tall, men av hvor mye "svart plass" er i det sirkul re omradet.

Med det store torget i midten av det, ville det v re vanskeligere a legge merke til na.

Problemet med a gjore raske ferdigheter nyttig er at det kunne gjore en bestemt rase meta. Hvem vil ha en verden hvor alle noen spiller, er norner. Ingen onsker det.

Jeg vil ikke like ferdighetene satt opp til a dekke HP orb / bar / sf ren / hva som helst.

Det gjor det bare vanskeligere a lese som jeg til tider ikke vil ga med tall, men av hvor mye "svart plass" er i det sirkul re omradet.

Med det store torget i midten av det, ville det v re vanskeligere a legge merke til na.

Det var bare en grov grafikk av hva som kunne v re. Et spill UI gfx artist kunne gjore en mye bedre jobb med a sla sammen de to. Hvis det er gjort riktig, ville det v re like synlig pa brukergrensesnittet. De fleste satt sin favoritthelbredende ferdighet og glemte det uansett. Kanskje bare en pil opp pa bunnen for a velge helbredelsesevnen, sa er den gjemt.

Jeg synes bare det er bortkastet ikke a frigjore den sporet for noe mer nyttig. Hvis ikke en dedikert rase ferdighet spor sa noe annet; kanskje flytte alt over og ta en andre elite-slot pa slutten.

Problemet med a gjore raske ferdigheter nyttig er at det kunne gjore en bestemt rase meta. Hvem vil ha en verden hvor alle noen spiller, er norner. Ingen onsker det.

Det ville ikke skje hvis ting ble balansert riktig. Hvis det du sa var sant, sa ville alle leke ett yrke som ikke skjer fordi alle har sine favoritt yrker. Jeg pleier a spille ingenior og ranger mest, en annen kan spille andre yrker. Det ville v re det samme med kulturbaserte ferdigheter hvis de var bedre.

En norn kulturell ferdighet jeg vil se se lagt til er "Herald of Hoelbrak" som ville fremkalle frykt ved a spille horntoner som spiller i bakgrunnen pa Hoelbrak.

Hvis du flytter healingskvaliteten til HP-indikatoren, frigjor du bare plass hvis du er en dyktighetsklikker. Ellers trenger du fremdeles a finne en annen knapp for a kartlegge, pa hvilket tidspunkt kryper vi stadig n rmere WoW-klonnivaene med hurtigtaster.

Hvis du flytter healingskvaliteten til HP-indikatoren, frigjor du bare plass hvis du er en dyktighetsklikker. Ellers trenger du fremdeles a finne en annen knapp for a kartlegge, pa hvilket tidspunkt kryper vi stadig n rmere WoW-klonnivaene med hurtigtaster.

De burde virkelig ha satt fjellet handling ferdigheter for a erstatte de inaktive vapen ferdigheter ved hjelp av de samme keybinds.

Hvis du flytter healingskvaliteten til HP-indikatoren, frigjor du bare plass hvis du er en dyktighetsklikker. Ellers trenger du fremdeles a finne en annen knapp for a kartlegge, pa hvilket tidspunkt kryper vi stadig n rmere WoW-klonnivaene med hurtigtaster.

De burde virkelig ha satt fjellet handling ferdigheter for a erstatte de inaktive vapen ferdigheter ved hjelp av de samme keybinds.

Racials er underpowered slik at folk ikke blir last fra innhold som a v re en asura kriger betyr at du blir sparket for a v re feil race.

Jeg bruker Asuran rase "Technobabble" ganske regelmessig. En 1200-serie, instant cast, 3s daze er ganske fin for a ta ned breakbars. For eksempel.

Problemet med a gjore raske ferdigheter nyttig er at det kunne gjore en bestemt rase meta. Hvem vil ha en verden hvor alle noen spiller, er norner. Ingen onsker det.

Det ville ikke skje hvis ting ble balansert riktig. Hvis det du sa var sant, sa ville alle leke ett yrke som ikke skjer fordi alle har sine favoritt yrker. Jeg pleier a spille ingenior og ranger mest, en annen kan spille andre yrker. Det ville v re det samme med kulturbaserte ferdigheter hvis de var bedre.

Vi lever ikke i en perfekt verden. Balanse vil alltid v re et problem. Du vil alltid ha problemet med et lop, enten det er overordnet meta eller en klasse meta.

Jeg har alltid hatt det merkelig at helsefagene ikke er bundet til den fremtredende helseindikatoren i sentrum av ferdighetslinjen. Hvis helsefagene ble flyttet til senterhelseindikatoren, kunne ferdighetssporet frigjores for en dedikert raseferdighetsspor. Jeg ser ikke mange mennesker som bruker raseferdigheter ute i verden. Hvis raseferdighetene hadde sitt eget dedikerte spor, ville det gi spillerne en grunn til a bruke disse ferdighetene mer. Jeg spilte med noen skjermbilder og kom opp med dette bildet som et eksempel:

Du ma finne arsaken til problemet for du kan komme med en losning for det. Folk bruker ikke raseferdigheter fordi de generelt er vesentlig svakere enn yrkeskompetanse, og dette er av design. Anet onsker ikke at du foler deg tvunget til a spille et bestemt lop for a v re mest effektiv, sa raseferdigheter vil alltid v re svakere alternativer.

Hvis du onsker a ta opp dette, er den beste ruten a kampanje for en mesterlinje eller noe som gjor at vi kan bruke raseferdigheter fra ethvert lop i spillet. Mastery linje, sa du trenger bare a gjore det en gang per konto, og pa denne maten kan du spille hvilken rase du onsket, mens du fortsatt har tilgang til raske ferdigheter som kan v re nyttige i en meta build. Etter dette skjer det at du kan be om a fa raseferdigheter til a bringe dem i trad med yrkeskompetanse, og da ville folk kjore dem oftere,

Revenants har ikke tilgang til raske ferdigheter. Bare trodde jeg ville kaste det inn.

Revenants har ikke tilgang til raske ferdigheter. Bare trodde jeg ville kaste det inn.

Hvilket er en klasse designfeil hvis feil ligger hos Anet for ikke a komme opp med en riktig inntektsdesign, som egentlig virker med raseferdigheter som alle andre klasser jobber med dem, markerer dem som den eneste svarte sauen blant 8 hvite, fordi alle hva Anet brydde seg om med Revenant var a lage en klasse for alle kostnader, det burde v re "unikt" og bruker et annet verktoy for ferdighetsutvikling som ved sin unthoughtful design ikke tillater muligheten til a bruke raseferdigheter som ville ha v rt for Jeg som klasseprodusent ansvarlig er allerede en stor grunn til a fullstendig skrape hele designet og begynne med det fra begynnelsen, fordi hele klassen er bare et symbol pa ANets design inkontinuitet i mine oyne.

Revenants har ikke tilgang til raske ferdigheter. Bare trodde jeg ville kaste det inn.

Jeg har ikke spilt klassen mye, men det gjor det mer eller mindre a gjore min foreslatte endring fordi den gir Revenant tilgang til dem. Hvis ANET fulgte mitt forslag, ville det v re morsomt, er hvis en norn Revenant bruker andsformen, sa har den anden snakke med dem.


Hallo! Vil du spille i det mest populære kasinoet? Vi samlet det for deg. Gå her nå!